Olympia- ja MM-kultaa viime kaudella saavuttanut puolustaja Niklas Friman, 29, siirtyy Iltalehden tietojen mukaan ensi kaudeksi Ilvekseen.

Friman pelasi viime kaudella SHL-seura Brynäsissä. Brynäsin kohtalona oli tippuminen 63 vuoden yhtämittaisen taipaleen jälkeen Ruotsin pääsarjasta.

Ilveksen päävalmentaja Antti Pennasella ja Frimanilla on yhteistä ja menestyksekästä historiaa vuosilta 2017-2020 HPK:sta.

HPK juhli mestaruutta keväällä 2019.

Linkki IL:n juttuun

Kuva: Jääkiekkkoliitto

Lue myös:Kasaako Jukka Jalonen tutun raastoketjun MM-kisoihin?

Lue myös:Ässät hankki sentterin KooKoosta

LUE MYÖS: Silja Kosonen voitti kaikki – ei voinut käsittää miten pitkälle heitti (UrheiluAreena.fi)