Olympia- ja MM-kultaa viime kaudella saavuttanut puolustaja Niklas Friman, 29, siirtyy Iltalehden tietojen mukaan ensi kaudeksi Ilvekseen.
Friman pelasi viime kaudella SHL-seura Brynäsissä. Brynäsin kohtalona oli tippuminen 63 vuoden yhtämittaisen taipaleen jälkeen Ruotsin pääsarjasta.
Ilveksen päävalmentaja Antti Pennasella ja Frimanilla on yhteistä ja menestyksekästä historiaa vuosilta 2017-2020 HPK:sta.
HPK juhli mestaruutta keväällä 2019.
Kuva: Jääkiekkkoliitto
Lue myös:Kasaako Jukka Jalonen tutun raastoketjun MM-kisoihin?
Lue myös:Ässät hankki sentterin KooKoosta

































