Uransa ensimmäisen Suomen mestaruuden torstaina voittanut hyökkääjä Niko Ojamäki, 27, hyvästelee Tapparan. Ojamäki siirtyy Iltalehden tietojen mukaan Sveitsiin.

IL uutisoi, että Ojamäen uusi seura on EHC Kloten. Kloten sijoittui päättyneellä kaudella Sveitsin pääsarjassa yhdeksänneksi.

Tapparan kanssa tällä kaudella myös CHL:n mestaruutta juhlinut Ojamäki oli Liigan playoff-pelien kuudenneksi tehokkain saldolla 4+9=13.

Ojamäki tehtaili runkosarjassa 41 (20+21) tehopistettä.

Linkki IL:n juttuun

Lue myös:IL: Ilves on hankkinut kultaleijonan

Lue myös:Ässät hankki sentterin KooKoosta

https://twitter.com/Tapparaofficial/status/1651843693459165187

LUE MYÖS: Silja Kosonen voitti kaikki – ei voinut käsittää miten pitkälle heitti (UrheiluAreena.fi)