SM-liigaseura JYP tiedotti keskiviikkona uudesta jatkosopimuksesta. PuolustajaEetu Peltolajatkaa Jyväskylässä.

JYP tiedotti keskiviikkona, että se on tehnyt kolmivuotisen jatkosopimuksen Peltolan kanssa.

– Kun Eetu tuli tänne pari vuotta sitten, ideana oli kasvattaa hänestä JYPin uusi runkopakki. Hän on jo ottanut askeleita sillä tiellä, ja hänellä on edelleen mahdollisuus mennä eteenpäin. Jatkosopimuksen tekeminen oli molempien tahtotila, ja olemme todella tyytyväisiä, että hän halusi jäädä tänne, JYPin urheilujohtajaMikko Viitanensanoo seuran tiedotteessa.

Myös Peltola itse on jatkoon tyytyväinen. Unelmana on tietysti Suomen mestaruus.

– On hienoa päästä jatkamaan Jyväskylässä. Uskon, että täällä voidaan menestyä ja mestaruuden voittaminen tämän sopimuksen aikana on mahdollista. Matkalla kohti sitä haluan yrittää auttaa joukkuetta voittamaan ja olla plusmerkkinen pelaaja, hän sanoi.

Peltola, 23, pelasi viime kaudella JYPissä täydet 60 runkosarjan ottelua ja teki niissä tehot 2+8=10.

Lue myös: Entinen NHL-pelaaja hakee Venäjän kansalaisuutta – laukoi nyt melko paksua tekstiä: ”Täällä ei ole ongelmia”