Suomalaishyökkääjä Lauri Pajuniemi, 23, jättää ainakin tältä erää Pohjois-Amerikan kaukalot taakseen. Expressen-lehti uutisoi Pajuniemen siirtyvän SHL-seura Malmö Redhawksiin.

Turun Palloseuran SM-liigajoukkueeseen kesällä 2017 noussut Pajuniemi on pelannut kaksi kautta NHL-seura New York Rangersin organisaatiossa. Taalaliigan debyytti on kuitenkin tekemättä.

Pajuniemi pelaa tällä kaudella AHL-seura Hartford Wolfpackin riveissä. Hän tehtaili 68 runkosarjan ottelussa 38 (19+19) tehopistettä.

Hartfordin kausi on vielä kesken, joten Pajuniemen uuden seuran julkistus antaa vielä odottaa. Hartford kohtaa AHL:n pudotuspelien toisella kierroksella Providence Bruinsin.

Lue myös:Mikko Rantasen valmentaja latasi karua tekstiä

Lue myös:Nyt oli satumainen NHL-debyytti: iso maali ensimmäisellä laukauksella Coloradon reppuun

LUE MYÖS: Eveliina Määttäseltä raju paljastus juoksun jälkeen – ei ole koskaan kokenut vastaavaa (UrheiluAreena.fi)