Manchester United sai huonoja uutisia, kun joukkue joutuu tulemaan jatkossakin toimeen ilman Mason Mountia. Keskikenttäpelaajan toipuminen on ottanut takapakkia.
Mount on ollut sivussa tositoimista syyskuun lopusta lähtien. Hänet vaihdettiin Tottenham-ottelusta päävamman vuoksi ja samalla hän sai takareisivamman.
Hänen odotettiin palaavan kentille lähiaikoina, mutta manageri Erik ten Hagin mukaan hänen tilanteeseen on tullut takapakkia.
– Uskon, että hänen kohdallaan menee vielä hetki, ten Hag avasi Unitedin lehdistötilaisuudessa.
Mount siirtyi Chelseaan kesällä 2023 ja on kärsinyt useista loukkaantumisista olonsa aikana. Tällä kaudella hän on ehtinyt pelata ainoastaan viisi peliä jääden niissä ilman tehoja.
Unitedilla on muutenkin melkoinen loukkaantumissuma, sillä joukkueen kokoonpanosta puuttuu yhteensä yhdeksän pelaajaa Fenerbahce-ottelun alla. Mountin lisäksi loukkaantuneina ovat Jonny Evans, Leny Yoro, Harry Maguire, Tyrell Malacia, Luke Shaw, Kobbie Mainoo, Dan Gore ja Toby Collyer.
Lue myös: Tottenham pisti ison hintalapun Manchester Cityn havittelemalle pelaajalle
































